Zamknij
REKLAMA

pracownik remontowo-budowlany (nr 2849)

Nr oferty: StPr/22/2849Dodane przez: Powiatowy Urząd Pracy w Inowrocławiu

Warunki pracy i płacy
Miejsce pracy: Ks. W. Kęsickiego 11, 88-170 Pakość, powiat: inowrocławski, woj: kujawsko-pomorskie
Zakres obowiązków: prace budowlane, remonty, malowanie
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Data rozpoczęcia: 01.12.2022
Wynagrodzenie brutto: od 3 500 do 7 000 PLN
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Wymagania pożądane
Wykształcenie:
  • zasadnicze zawodowe
    Pozostałe wymagania
    Inne wymagania: mile widziane prawo jazdy kat. B, mile widziane doświadczenie zawodowe
    Dane pracodawcy:
    Pracodawca: "REMAR" SŁAWOMIR MARKIER
    Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
    Adres: Ks. W. Kęsickiego 11, 88-170 Pakość, powiat: inowrocławski, woj: kujawsko-pomors
    Osoba do kontaktu:
    Numer telefonu: 503 192 215
    E-mail: [email protected]
    Język aplikacji: polski
    Wymagane dokumenty: kontakt z pracodawcą pod nr tel. 503 192 215 lub dokumenty aplikacyjne można przesłać na e-mail: [email protected]
    Sposób kontaktu
    przekazania dokumentów:
    Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail
    Stolarz / modelarz
    StPr/22/2889
    data rozpoczęcia pracy od 17.11.2022
    wynagrodzenie od od 25 do 30 PLN

    stylistka paznokci
    StPr/22/2867
    data rozpoczęcia pracy od 14.11.2022
    wynagrodzenie od od 3 010 PLN

    prace budowlane, remonty, malowanie
    StPr/22/2849
    data rozpoczęcia pracy od 01.12.2022
    wynagrodzenie od od 3 500 do 7 000 PLN

    montaż stolarki okiennej i drzwiowej
    StPr/22/2850
    data rozpoczęcia pracy od 01.12.2022
    wynagrodzenie od od 4 500 do 7 000 PLN

    praca na produkcji okien i drzwi
    StPr/22/2851
    data rozpoczęcia pracy od 01.12.2022
    wynagrodzenie od od 3 500 do 7 000 PLN

    Obsługa Klienta oraz fachowe doradztwo w zakresie oferowanych produktów Utrzymywanie dobrych relacji z Klientami Realizacja planów sprzedażowych Budowanie dobrego wizerunku firmy na rynku Agroma S.A. w Poznaniu jest liczącym się na rynku dystrybutorem maszyn i urządzeń rolniczych. Specjalizujemy się w handlu częściami zamiennymi do maszyn i ciągników, paszami, nawozami, środkami ochrony roślin oraz gotowymi maszynami rolniczymi. Firma posiada sieć punktów sprzedaży, które kompleksowo zaopatrują gospodarstwa rolne. Posiadamy wieloletnie doświadczenie w branży co zapewnia nam stabilną pozycję na rynku.
    StPr/22/2819
    data rozpoczęcia pracy od 14.11.2022
    wynagrodzenie od od 3 500 PLN