Bank Millenium ostrzega swoich klientów przed oszustami podszywającymi się pod pracowników banku. Oszuści dzwonią pod pretekstem "podejrzanych transakcji".
Dzwonią w sprawie rzekomych podejrzanych transakcji na koncie lub karcie. Proszę o podanie danych i zainstalowanie aplikacji, która umożliwia zdalne sterowanie urządzeniem użytkownika.
Taki schemat działania mają oszuści podszywający się pod Bank Millenium. Bank wydał komunikat przed cyberprzestępcami i przestrzega klientów, którzy mogą stracić wszystkie oszczędności.
- Konsultanci nigdy nie zachęcają do pobierania żadnych aplikacji do szybkiej obsługi klienta - informuje w komunikacie Millenium.
Ponadto klienci banku nie powinni udostępniać nikomu poufnych danych np. numerów dokumentów, numeru karty płatniczej, kodu CVV.
- Konsultacji infolinii nie proszą o takie dane. Nigdy nie podawaj swoich danych logowania do systemu. Konsultant nigdy nie zaloguje się do systemu za ciebie - przestrzega bank.
Bank przypomina również by logować się wyłącznie na stronie banku.
Co zrobić jeśli daliśmy się nabrać i padliśmy ofiarą oszustwa lub chcemy zgłosić podejrzaną sytuację?
Bank radzi zadzwonić zadzwoń pod specjalny numer 22 598 44 44.
Brak komentarza, Twój może być pierwszy.
Dodaj komentarz