1. Wymagania niezbędne:
(wg. Ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych /Dz.U. z 2019 r. poz.1282/; Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 15 maja 2018 r. w sprawie wynagradzania pracowników samorządowych ze zm. /Dz.U. z 2018 r. poz. 936/)
2. Wymagania dodatkowe:
3. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:
a) wywietrzenie sprzątanych pomieszczeń,
b) zamiatanie i mycie podłóg,
c) odkurzanie i mycie parapetów, tablic, mebli i innych przedmiotów będących na wyposażeniu sprzątanych pomieszczeń,
d) mycie lamperii i drzwi,
e) mycie sanitariatów, glazury i umywalek z użyciem środków dezynfekujących,
f) odkurzanie ścian,
g) wynoszenie śmieci,
h) po sprzątnięciu pomieszczeń sprawdzić zabezpieczenie okien, kranów, drzwi, wygasić oświetlenie.
Ponadto, na podstawie Kodeksu pracy oraz w oparciu o postanowienia regulaminu pracy ponosi odpowiedzialność za:
a) przestrzeganie dyscypliny pracy,
b) przestrzeganie przepisów BHP,
c) efektywne wykorzystanie czasu pracy,
d) oszczędne gospodarowanie środkami czystości,
e) kontrolowanie zużycia wody i energii elektrycznej w przydzielonym rejonie,
f) dbałość o mienie zakładu w tym szczególnie powierzony sprzęt i środki do utrzymania czystości.
4. Wymagane dokumenty:
a) podanie o przyjęcie do pracy,
b) Curriculum Vitae opatrzone klauzulą „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO)”.
c) kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie i kwalifikacje,
d) oświadczenie kandydata o niekaralności,
f) oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych oraz o pełnej zdolności do czynności prawnych,
g) oświadczenie kandydata o stanie zdrowia pozwalającym na pracę na wskazanym stanowisku (brak przeciwwskazań do pracy na wysokości do 3 m).
Wszystkie dokumenty aplikacyjne winny być przez kandydata własnoręcznie podpisane.
Aplikacja nie zawierająca podpisanego oświadczenia o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych lub zawierająca oświadczenie o wadliwej treści nie będzie uwzględniona w procesie rekrutacji.
5.Termin i miejsce składania dokumentów:
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy złożyć w terminie do dnia 28 lutego do godz.15.00 w zamkniętej kopercie z podanym imieniem, nazwiskiem, adresem zwrotnym i numerem telefonu kontaktowego oraz z dopiskiem „Nabór na stanowisko SPRZĄTACZKA" osobiście w Szkole Podstawowej im. Powstańców Wielkopolskich w Pakości, ul. Błonie 2 (sekretariat) lub przesłać listownie na adres: Szkoła Podstawowa im. Powstańców Wielkopolskich, ul. Błonie 2, 88-170 Pakość.
Za datę doręczenia dokumentów aplikacyjnych uważa się datę otrzymania tych dokumentów przez Szkołę Podstawową im. Powstańców Wielkopolskich w Pakości (data wpływu do SP im. Pow. Wlkp. Pakość).
Dokumenty doręczone po w/w terminie składania nie będą przyjmowane.
6. Dodatkowe informacje:
O poszczególnych etapach i czynnościach naboru będą informowani (telefonicznie lub drogą elektroniczną) wyłącznie kandydaci spełniający wymogi formalne określone w ogłoszeniu o naborze, w ciągu 3 dni roboczych od daty upływu terminu składania dokumentów.
7. Dokumenty osób, które nie zostaną przyjęte do pracy będą przechowywane przez 3 miesiące z możliwością odbioru przez kandydatów w tym czasie a następnie niszczone.
[ZT]967[/ZT]
Brak komentarza, Twój może być pierwszy.
Dodaj komentarz