Zamknij

Jak animacje odmienią Twój los na rynku e-commerce?

17:13, 10.01.2019 Materiały partnera Aktualizacja: 17:13, 10.01.2019
Skomentuj

W ostatnich latach przedsiębiorstwa e-commerce skutecznie prześcigały się w prezentacji asortymentu i jego zalet w sposób, który jeszcze skuteczniej zapisuje markę w świadomości konsumentów.

Jeśli jednak wciąż zastanawiasz się, jak po latach walki z internetową konkurencją na stałe zapewnić sobie przewagę w branżowej globalnej pajęczynie, przygotowaliśmy dla Ciebie artykuł, który pomoże w zbieraniu inspiracji na jeszcze lepszy marketing.

Animacja - medium jeszcze bardziej zaskakujące klienta

Absolutnym hitem, jeżeli chodzi o ostatnie lata w sieciowym marketingu, stały się ruchome obrazy oraz tworzone z ich pomocą narracje i poradniki prezentujące misję firmy oraz rozwiązujące najczęstsze problemy grupy docelowej. Jednak jako że tworzenie animacji nie należy do najłatwiejszych zadań, najlepiej zrobimy zdając się na pracę profesjonalnego zespołu grafików.

- Oczywiście, znajomy oraz sprawdzony grafik o oryginalnym i wciąż nie zmanierowanym podejściu do rzemiosła również może okazać się strzałem w dziesiątkę. Mimo to dream team wizualnych artystów z doświadczeniem na rozmaitych polach będzie w stanie zaoferować nam szeroki wachlarz technik a także stylów, spośród których dużo łatwiej dostosujemy animacje do firmowej identyfikacji. Warto więc już dziś postawić na działanie agencji lub pracowni graficznej zrzeszającej pełne entuzjazmu zespoły kreatywnych specjalistów – zwraca uwagę dyrektor artystyczny wrocławskiego Zaplecza Graficznego.

Jaki rodzaj animacji będzie najlepiej dopasowany do Twoich potrzeb?

Animacja to bardzo szerokie pole, na którym mieszczą się zarówno kolaże i najprostsze scenariusze w formie dwuwymiarowej, jak też specjalistyczne wizualizacje obiektów 3D wraz z ich ruchomymi wersjami. Z racji tej obfitości i ogromnej możliwości wyboru mniejsze sklepy online często dobierają formy zupełnie nie licujące z profilem ich działalności.

Aby implementacja ruchomych obrazków nie wywołała groteskowego efektu i nie była przysłowiowym „strzałem w stopę”, powinniśmy najpierw dokładnie sprawdzić portfolio profesjonalisty, którego zamierzamy nająć – być może jego prace wcale nie odpowiadają prostej i klarownej szacie naszego logo oraz nie nawiązują do używanych w witrynie akcentów graficznych. Oprócz spojrzenia na pozostałe realizacje agencji lub pojedynczego artysty, powinniśmy najpierw samodzielnie spisać listę celów i uwag odnośnie do formy, scenariusza oraz zabiegów artystycznych jakie pragniemy zobaczyć. Jeśli sami nie określimy, co chcemy osiągnąć zdając się na prezentację pełną ruchomych elementów, najlepszym wyjściem okaże się pomoc firmy, która poda nam pomocna dłoń także w sferze koncepcyjnej.

(artykuł sponsorowany)
facebookFacebook
twitterTwitter
wykopWykop
komentarzeKomentarze

komentarz(0)

Brak komentarza, Twój może być pierwszy.

Dodaj komentarz

0%