Pozycjonowanie pozwoli Ci zobaczyć się na szczycie
Jeśli ktoś pragnie zdominować sieć w jakiejkolwiek niszy, bez chwili wahania oferujemy mu pozycjonowanie stron, czyli zabieg polegający głównie na zbudowaniu w globalnej pajęczynie jak największej ilości dróg prowadzących wprost pod nasz wirtualny adres. Jeśli zaś rośnie rozpoznawalność marki, zwiększa się też liczba odwiedzających i powracających zakupowiczów. Pozycjonerzy jednak zajmą się wieloma innymi rzeczami poza link buildingiem, wzmiankami oraz regularnym publikowaniem w social mediach – do ich naczelnych zadań należy bowiem współpraca z dobrymi copywriterami w celu oddania do dyspozycji czytelnika atrakcyjnych, viralowych treści.
Zanim jednak te czynności dojdą do skutku nasza witryna będzie zmuszona przejść kategoryczne przemeblowanie, często nazywane optymalizacją dla wyszukiwarek internetowych. Popularne SEO, a więc rzeczona optymalizacja, wbrew pozorom zwraca równą dozę uwagi na roboty indeksujące, co na odczucia żywego czytelnika. Metamorfozie poddamy więc budowę i architekturę serwisu, rozkład elementów i ważnych sekcji, nawigację a także design i intuicyjność obsługi (UX). Z czysto technicznych rzeczy natomiast przyspieszymy czas ładowania, wykorzystamy meta opisy i tagi HTML, poprawimy kod źródłowy, zdobędziemy certyfikaty bezpieczeństwa a także dostosujemy responsywność projektu. Gotowe WWW często zyskuje dobrą pozycję jedynie w oparciu o Search Engine Optimization.
Narzędzie Ads – koło ratunkowe od Google
Dla wszystkich tych, których SEO i pozycjonowanie jeszcze nie zdążyły wynieść na szczyt listy wyników, Google przygotowało ofertę, której nie sposób się oprzeć. W oparciu o sieć reklamową partnerów korporacji możemy już w 15 minut zacząć wyświetlać skrojone przez nas na miarę reklamy, a wszystko to w prostym w obsłudze narzędziu Ads.
Wybierając budżet, grupę docelową, czas wyświetlania oraz słowa kluczowe i model płatności zatwierdzamy szeroką kampanię linków sponsorowanych, która będzie zapewniać nam pierwsze miejsce na liście rezultatów tak długo, jak długo będziemy dysponować finansami w danej kampanii. Google Ads to szansa dla wszystkich przedsiębiorców e-commerce potrzebujących w szybki sposób zapewnić sobie wzrost zainteresowania asortymentem. Świąteczne wyprzedaże, końcówki kolekcji, wietrzenie magazynów. Wszystko to idealne okoliczności do zastosowania mocy Ads.
Brak komentarza, Twój może być pierwszy.
Dodaj komentarz