Zamknij

Reklama w Google, czyli dlaczego wyszukiwarka jest Twoim najlepszym przyjacielem

11:59, 27.11.2018 Materiały partnera Aktualizacja: 11:59, 27.11.2018
Skomentuj

Przed nami nowy, 2019 rok a w nim kolejne wyzwania i przeszkody w skutecznym marketingu sieciowym. Chociaż prognozowane trendy w walce o pozycje w Google zdołały się już wyklarować, wciąż znaczna większość agencji marketingu internetowego dostraja się do nadchodzących nieubłaganie zmian. Ideom przyświecającą korporacji z Mountain View jest natomiast sieć bardziej przyjazna użytkownikom. Wobec tak dynamicznych okoliczności spróbujemy przekonać was, że wyszukiwarka to wasz najlepszy przyjaciel.

Pozycjonowanie pozwoli Ci zobaczyć się na szczycie

Jeśli ktoś pragnie zdominować sieć w jakiejkolwiek niszy, bez chwili wahania oferujemy mu pozycjonowanie stron, czyli zabieg polegający głównie na zbudowaniu w globalnej pajęczynie jak największej ilości dróg prowadzących wprost pod nasz wirtualny adres. Jeśli zaś rośnie rozpoznawalność marki, zwiększa się też liczba odwiedzających i powracających zakupowiczów. Pozycjonerzy jednak zajmą się wieloma innymi rzeczami poza link buildingiem, wzmiankami oraz regularnym publikowaniem w social mediach – do ich naczelnych zadań należy bowiem współpraca z dobrymi copywriterami w celu oddania do dyspozycji czytelnika atrakcyjnych, viralowych treści.

Zanim jednak te czynności dojdą do skutku nasza witryna będzie zmuszona przejść kategoryczne przemeblowanie, często nazywane optymalizacją dla wyszukiwarek internetowych. Popularne SEO, a więc rzeczona optymalizacja, wbrew pozorom zwraca równą dozę uwagi na roboty indeksujące, co na odczucia żywego czytelnika. Metamorfozie poddamy więc budowę i architekturę serwisu, rozkład elementów i ważnych sekcji, nawigację a także design i intuicyjność obsługi (UX). Z czysto technicznych rzeczy natomiast przyspieszymy czas ładowania, wykorzystamy meta opisy i tagi HTML, poprawimy kod źródłowy, zdobędziemy certyfikaty bezpieczeństwa a także dostosujemy responsywność projektu. Gotowe WWW często zyskuje dobrą pozycję jedynie w oparciu o Search Engine Optimization.

Narzędzie Ads – koło ratunkowe od Google

Dla wszystkich tych, których SEO i pozycjonowanie jeszcze nie zdążyły wynieść na szczyt listy wyników, Google przygotowało ofertę, której nie sposób się oprzeć. W oparciu o sieć reklamową partnerów korporacji możemy już w 15 minut zacząć wyświetlać skrojone przez nas na miarę reklamy, a wszystko to w prostym w obsłudze narzędziu Ads.

Wybierając budżet, grupę docelową, czas wyświetlania oraz słowa kluczowe i model płatności zatwierdzamy szeroką kampanię linków sponsorowanych, która będzie zapewniać nam pierwsze miejsce na liście rezultatów tak długo, jak długo będziemy dysponować finansami w danej kampanii. Google Ads to szansa dla wszystkich przedsiębiorców e-commerce potrzebujących w szybki sposób zapewnić sobie wzrost zainteresowania asortymentem. Świąteczne wyprzedaże, końcówki kolekcji, wietrzenie magazynów. Wszystko to idealne okoliczności do zastosowania mocy Ads.

(artykuł sponsorowany)
facebookFacebook
twitterTwitter
wykopWykop
komentarzeKomentarze

komentarz(0)

Brak komentarza, Twój może być pierwszy.

Dodaj komentarz

0%