Zamknij

Programy lojalnościowe w salonie fryzjerskim

00:00, 01.11.2021 artykuł sponsorowany

Dobrym pomysłem na długofalowy marketing są wszelkiego rodzaju programy lojalnościowe. Może je stosować każdy fryzjer z Poznania, Lublina, czy Pakości. Nie ma tu znaczenia ani wielkość salonu fryzjerskiego, ani miasta, w którym prowadzi swoją działalność. Programy lojalnościowe są proste w swych zasadach i powszechnie stosowane, np. na stacjach benzynowych, czy w lokalach gastronomicznych. W salonach urody wciąż jeszcze nie należą do standardów, dlatego zastosowanie tego rodzaju promocji może pozytywnie wpłynąć na rozwój Twojego biznesu.

Zalety programów lojalnościowych

Główną zaletą programów lojalnościowych jest ich prostota. Łatwo wytłumaczyć ich działanie klientom oraz zastosować je w praktyce. Ponadto są znakomitą okazją do budowania długofalowego zainteresowania naszymi usługami. Klient jest bowiem związany koniecznością skorzystania z kolejnych usług po to, by otrzymać atrakcyjną nagrodę. W międzyczasie pokazujemy się mu z jak najlepszej strony, co wzbudzi jego zaufanie. Przychodzenie na kolejne wizyty buduje zaś przyzwyczajenie, a otrzymanie prezentu wpływa na przywiązanie oraz pozytywne skojarzenia z naszym salonem fryzjerskim w Katowicach. Sam koszt programu lojalnościowego dla przedsiębiorcy nie jest wysoki, przy odpowiednich założeniach całego planu promocyjnego.

Program lojalnościowy jako promocja salonu fryzjerskiego

Kiedy już zdecydujesz się na program lojalnościowy, pamiętaj, że jak każda nowa oferta w Twoim salonie, potrzebuje on reklamy. Jest to wspaniała okazja, która ma duże znaczenie dla wizerunku całego salonu. Wiadomość o programie lojalnościowym może nie tylko przyciągnąć nowych klientów, ale także bardziej uaktywnić tych, których znasz od lat. Promocję możesz rozpocząć od tych drugich i w dowód wdzięczności zaprosić po wręczenie upominku za wieloletnią znajomość. Zajrzyj także do swojego kalendarza i roześlij SMS-y z informacją o programie lojalnościowym. Nie zaszkodzi także dodać nowego postu na firmowego Facebook’a. W każdym z przypadków – liczy się prosty przekaz. Nie ma co się tutaj rozpisywać. Wystarczy krótkie „po 10 strzyżeniu, manicure gratis”. Jeśli zaś Twój program lojalnościowy jest bardziej rozbudowany, podziel komunikat na dwa etapy. Pierwszy będzie zachęceniem to zapoznania się z ofertą, który można zawrze w zdaniu „Zbieraj punkty i odbieraj atrakcyjne nagrody!” lub „Wystarczy 100 punktów, by otrzymać zabieg sauny parowej na włosy”. Aby zaś zachęcić się do zgłębienia wszystkich promocyjnych detali, użyj stwierdzeń typu „O szczegółach powie Ci Twój fryzjer.”, „Regulamin promocji znajdziesz w…” itd. Warto też przy każdej wizycie osobiście klientom przypominać o możliwości skorzystania z zalet programu lojalnościowego.

Nie czekaj więc i działaj, by przegonić swoją konkurencję i zyskać klientów na długi czas!

(artykuł sponsorowany)
facebookFacebook
twitterTwitter
wykopWykop
0%