W przypadku konieczności załatwienia spraw urzędowych rekomenduje się korzystanie z możliwości ich załatwienia drogą elektroniczną - [email protected] lub [email protected], bądź telefoniczną - 52 383 41 00 lub 52 383 41 72. Bez ograniczeń można załatwić następujące sprawy:
rejestrację urodzeń i zgonów - tel. 52 383 41 34, odbiór dowodu osobistego - tel. 52 383 41 34, potwierdzenie Profilu Zaufanego - tel. 52 383 41 35, potwierdzenie działalności gospodarczej (tylko podpis wniosku) - tel. 52 383 41 59.
[ZT]1777[/ZT]
- W pozostałych, niecierpiących zwłoki kwestiach, możliwe są wizyty w Urzędzie po uprzednim umówieniu telefonicznym – z konkretnym pracownikiem. Bardzo prosimy traktować tę możliwość tylko w naprawdę pilnych kwestiach.Reasumując: do budynku Urzędu wpuszczani będą jedynie pracownicy, radni, sołtysi i osoby, które przyjdą załatwić wyżej wymienione sprawy oraz umówione telefonicznie osoby.W przypadkach, kiedy jest to możliwe, część pracowników będzie wykonywała swoją pracę zdalnie.Dokumenty, wnioski, pisma, itd. bardzo proszę pozostawić w skrzynce podawczej ustawionej przy wejściu do budynku Urzędu Miejskiego w Barcinie - najlepiej włożyć je w kopertę, a następnie umieścić w skrzynce podawczej [proszę o podanie swojego maila lub nr telefonu].Wnioski można pobrać ze strony www.bip.barcin.pl lub www.barcin.pl lub pod adresem https://eboi.barcin.pl/karty-uslug. W przypadku trudności z ich wydrukowaniem należy przesłać prośbę o dostarczenie wniosku pod wskazany adres.Powyższe nie dotyczy wniosku o wydanie dowodu osobistego, który należy składać wyłącznie elektronicznie poprzez e-PUAP – profil zaufany. Utratę dowodu osobistego można również zgłosić przez e-PUAP. Sugeruje się także dokonywanie czynności płatniczych poprzez bankowość elektroniczną. W tej trudnej i wyjątkowej chwili dziękujemy na zrozumienie oraz dostosowanie się do wszystkich próśb i zaleceń - mówi burmistrz Barcina Michał Pęziak.
Brak komentarza, Twój może być pierwszy.
Dodaj komentarz